Пошук...

пʼятницю, 1 вересня 2017 р.

Підтримайте проект "Свято починається зі шкільного подвір'я" №300

Проект буде реалізовуватись на території Запорізької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 72 з поглибленим вивченням хімії та біології, яка знаходиться в центрі міста, в центрі Вознесенівського району. Першими, хто буде користуватися результатами реалізації даного проекту, це батьківська громадськість, учні та працівники школи. Жителі Вознесенівського району та міста зможуть насолоджуватися красою оновленої клумби та пришкільної території, культурно відпочивати на цій території. Благоустрій та озеленення пришкільної території не лише забезпечує сприятливі та безпечні умови для проведення спортивних занять, ігор та дозвілля, а й створює привабливий, з естетичної точки зору, вигляд шкільного подвір’я. Гарно оформлене, оточене зеленню і доглянуте шкільне подвір’я виховує у дітей почуття прекрасного, любов до природи і рідного краю, а також покращує настрій, піднімає життєвий тонус, позитивно впливає на здоров’я як дітей, так і дорослих. Крім того шкільне подвір'я – це також місце відпочинку та прогулянок, на кшталт міні-парку, для молодих мам з дітьми, людей похилого віку і мешканців прилеглих будинків.

Посилання: http://gb.meriazp.gov.ua/uk/budgets/svyato-pochynayet-sya-zi-shkil-nogo-podvir-ya-ecd6fae1-f361-4cd8-a5eb-2b26568b0916

Немає коментарів:

Дописати коментар